Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 00:40
από logari81
aviador έγραψε:Δυστυχως παλι δεν εγινε κατι...

πως δεν εγινε αφού εμφανιζεται η τηλεόραση σου στο αποτελεσμα του xrandr με αναλυση 800χ600, αν πας στο Συστημα--Προτιμησεις--Οθόνη θα πρεπει να μπορεις να την δεις.

Αν παρολαυτα δεν μπορεις να το βρεις, τρεξε:
Κώδικας: Επιλογή όλων
xrandr --output S-video --mode 800x600

και δες τι γινεται στην οθόνη της τηλεόρασης.