Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 17:50
Στον εντοπισμο οθονων την βρισκει την τηλεοραση αλλα δεν μου προβαλει στο μονιτορ της την οθονη του υπολογιστη παρολο που εχω δοκιμασει να αλλαξω την αναλυση της οθονης του υπολογιστη σε ολους τους δυνατους συνδυασμους...
Ο τροπος συνδεσης ειναι απο DVI σε RGB
Ο τροπος συνδεσης ειναι απο DVI σε RGB