Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 17:50
από aviador
Στον εντοπισμο οθονων την βρισκει την τηλεοραση αλλα δεν μου προβαλει στο μονιτορ της την οθονη του υπολογιστη παρολο που εχω δοκιμασει να αλλαξω την αναλυση της οθονης του υπολογιστη σε ολους τους δυνατους συνδυασμους...
Ο τροπος συνδεσης ειναι απο DVI σε RGB