Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 18:05
από logari81
aviador έγραψε:αλλα δεν μου προβαλει στο μονιτορ της την οθονη του υπολογιστη παρολο που εχω δοκιμασει να αλλαξω την αναλυση της οθονης του υπολογιστη σε ολους τους δυνατους συνδυασμους...

οταν λες δεν σου προβάλει; μενει μαυρη η οθόνη; Με την εντολή που σου προτεινα παραπάνω ποιο ειναι το αποτελεσμα, μπορεις να μας δώσεις ενα screenshot απο τις επιλογες για την αναλυση που σου βγαζει στο "Οθονη";