Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2010, 18:14
οταν πρωτοεγκατεστησα το linux το εμφανιζε χωρις κανενα προβλημα.
οταν ομως ετρεξα την xrandr --output DVI-0 --set load_detection 1 για να μπορω να κανω κατοπτρισμο την οθονη του υπολογιστη σε αυτην της τηλεορασης μετα χαθηκε το 1280Χ1024.
Σαν μεγιστη μου δινει 1024Χ768
οταν ομως ετρεξα την xrandr --output DVI-0 --set load_detection 1 για να μπορω να κανω κατοπτρισμο την οθονη του υπολογιστη σε αυτην της τηλεορασης μετα χαθηκε το 1280Χ1024.
Σαν μεγιστη μου δινει 1024Χ768