Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2010, 19:21
εκανα ο,τι μου ειπες αλλα τιποτα...
εξακολουθει να μου δινει μεγιστη αναλυση την 1024Χ768
εξακολουθει να μου δινει μεγιστη αναλυση την 1024Χ768
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/