Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2010, 20:30
δώσε το αποτελεσμα της εντολής
επειδή η αναλυση αναγνωρίζεται αυτόματα απο την οθόνη και επειδη ουσιαστικα δεν αλλαξαμε κατι απο προχτες, ψαξε το προβλημα στα καλώδια σου, αποσύσδεσε και ξανασύδεσε το καλώδιο της οθόνης ή δοκιμασε καποιο άλλο. Επίσης αν θελεις μπορεις να ποσταρεις το περιεχομενο του αρχειου που θα σου ανοιξει η εντολη
- Κώδικας: Επιλογή όλων
xrandr --verbose
επειδή η αναλυση αναγνωρίζεται αυτόματα απο την οθόνη και επειδη ουσιαστικα δεν αλλαξαμε κατι απο προχτες, ψαξε το προβλημα στα καλώδια σου, αποσύσδεσε και ξανασύδεσε το καλώδιο της οθόνης ή δοκιμασε καποιο άλλο. Επίσης αν θελεις μπορεις να ποσταρεις το περιεχομενο του αρχειου που θα σου ανοιξει η εντολη
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gedit /var/log/Xorg.0.log