Δημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2010, 22:33
από aviador
ok αποσυνδεσα τα καλωδια εκανα επανεκκινηση και τωρα ειμαστε παλι μια χαρα!
Σ' ευχαριστω πολυ!!!