Δημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2010, 10:34
ευχαριστω linuxman για το χρονο σου,ακολούθησα τις οδηγίες σου,αλλα δεν πήρα αποτέλεσμα,όταν bootάρω μου βγαζει μήνημα για low graphics .
ουσιαστικά αυτο που θέλω να πετύχω είναι η ενεργοποίηση του κύβου ,αλλα είναι αδύνατο λόγω του ότι δέν ενεργοποιούνται τα effects
ουσιαστικά αυτο που θέλω να πετύχω είναι η ενεργοποίηση του κύβου ,αλλα είναι αδύνατο λόγω του ότι δέν ενεργοποιούνται τα effects