Δημοσιεύτηκε: 17 Μαρ 2010, 13:46
από mikaelpap
ΤΖΙΦΟΣ!!
θα παραμείνω πεισματικά στο ubuntu μου,που εδω και κάποια χρόνια είναι λυμένα όλα αυτά, και κάποια στιγμή θα ξαναασχοληθώ με τα mint μόνο και μόνο για να λύσω αυτο pazl ,δηλ. στο ίδιο p.c. με ubuntu και mint να μην μπορω να ενεργοποιήσω τα visual effect στο mint!
ευχαριστω όλους σας.