Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2010, 00:29
από MassEffect
έγραψε:και εσύ που ξέρεις τι προβλήματα έχουνε άλλοι με ATI, μην αναπαράγεις ανακρίβειες που κυκλοφορούνε στο διαδίκτυο.


Άπλα το είπα , επειδή διάβασα στο φόρουμ και άλλα άτομα με παρόμοιο πρόβλημα με εμένα. :roll:

Η RadeonHD για οδηγό που μπορώ να το κατεβάσω? Κάνει για το μοντέλο της κάρτας μου ?
Και τέλος, ποιον οδηγό μου προτείνεις ,για εμένα, για να έχω ομαλή λειτουργία? :?