Δημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2010, 00:17
από emmsarris
logari χωρίς να θέλω να σε προσβάλω ή να σε αμφισβητήσω (έτσι κι αλλιώς γνωρίζεις καλύτερα από μένα) o AMD και ο κλειστός και ο ανοικτός έχουν ένα σωρό προβλήματα, ειδικά αν είναι και σχετικά νεότερη η κάρτα (ας μην τα ξαναλέμε πάλι). Η NVIDIA ναι μεν ΔΕΝ υποστηρίζει προσπάθειες για ανοικτό οδηγό, όμως οι κλειστοί της (συνήθως) δουλεύουν άψογα.
Γνώμη μου...ή μάλλον εμπειρίες μου...χωρίς να θέλω να ανοίξω ή να εμπλακώ σε αντιπαραθέσεις ή πόλεμο.