Για του λόγου το αληθές...

Δεν ανεβάζω ολόκληρες τις εικόνες για λόγους οικονομίας χώρου...
Ναι τον οδηγό σου τον έχω διαβάσει, απλά δεν είναι μόνο εκεί το θέμα. Θέλει και γάμμα και φωτεινότητα και αντίθεση και κορεσμό. Δύσκολο να τροποποιηθούν μόνο από το xrandr.