Δημοσιεύτηκε: 02 Μάιος 2011, 15:01
Δεν μπορώ να καταλάβω, όσο και να ψαξα δεν βρήκα τους οδηγούς
ούτε και στον σύνδεσμο που παρατίθεται
http://dri.freedesktop.org/wiki/ATIRadeon
Υπάρχει εν τέλει υποστήριξη για την κάρτα γραφικών Χ1200/1250 ή όχι;
Έχω χαμηλό refresh rate, καμία υποστήριξη 3D με όσους οδηγούς έχω δοκιμάσει σύμφωνα με τις οδηγίες που πήρα στο forum.
4 χρόνια που έχω την μητρική με αυτή την onboard, δεν μπόρεσα να έχω ποτέ ένα σωστό driver...κι αυτή ήταν η αιτία που έτρωγαν format...
έγραψε:ati/radeon
ανοιχτοι οδηγοι, σε Ubuntu 9.10 υποστηριζουν 3D επιτάχυνση για κάρτες μέχρι την γενια R700
ούτε και στον σύνδεσμο που παρατίθεται
http://dri.freedesktop.org/wiki/ATIRadeon
Υπάρχει εν τέλει υποστήριξη για την κάρτα γραφικών Χ1200/1250 ή όχι;
Έχω χαμηλό refresh rate, καμία υποστήριξη 3D με όσους οδηγούς έχω δοκιμάσει σύμφωνα με τις οδηγίες που πήρα στο forum.
4 χρόνια που έχω την μητρική με αυτή την onboard, δεν μπόρεσα να έχω ποτέ ένα σωστό driver...κι αυτή ήταν η αιτία που έτρωγαν format...