Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2008, 00:35
Xαίρομαι που τα καταφερες!!! Όπως σου είπα τις ασπρες γραμμές κι εγώ τις βλέπω. Δε ξέρω γιατί υπάρχουν. Αλλά σίγουρα θα υπάρχει και γι' αυτέ κάποια λύση 
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/