Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2012, 17:09
από matthew
Καλώς ήρθες & καλή χρονιά!
Δώσε μερικές πληροφορίες παραπάνω για το σύστημά σου, δες εδώ viewtopic.php?f=2&t=279 & εδώ viewtopic.php?f=6&t=15460
Το ubuntu το έκανες καθαρή εγκατάσταση ή μέσω wubi; Το πακέτο που κατέβασες από την nvidia προφανώς δεν είναι μεταγλωτισμένο & θα χρειαστεί να το κάνεις compile στον πυρήνα, η μάλλον δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείς καθόλου με αυτό αφού τους drivers θα επιλέξεις να τους κατεβάσει & να τους περάσει αυτόματα το σύστημα. Επέλεξε τον κλειστό οδηγό (Συνιστώμενο).