Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2012, 20:42
από Epirotes
Το πιο πιθανό είναι να χρειάζεται να εγκαταστήσεις με κάποιον τρόπο AGP οδηγό για Linux αν υπάρχει από την nvidia. Εσύ κατέβασες μεν κάποιον με κατάληξη .run, αλλά καλύτερα είναι να κοιτάξεις ότι όντως είναι για την κάρτα σου. Επίσης, δες και στην Nvidia μήπως έχουν κάπου οδηγίες πως γίνεται η εγκατάσταση από το αρχείο .run. Διαφορετικά ψάξε κι εδώ στους οδηγούς, κάπου θα έχουμε οδηγίες και γι' αυτό, δεν μπορεί!
mouths έγραψε:Ωπα! Το σύστημά σου είναι εντάξει.

Ως φανατικός παίκτης συμπάσχω και συμφωνώ με τον φίλο ΟΡ (original poster - αρχικός δημοσιεύων) ότι καθόλου εντάξει δεν είναι το σύστημα αν δεν μπορεί να παίξει παιχνίδια. Γιατί για τις άλλες καθημερινές απλές δουλειές φτάνει ο ανοικτός οδηγός, για παιχνίδια συνήθως ο κλειστός είναι μονόδρομος. Και δεν νομίζω να έκανε κάτι μαντάρα ο φίλος, ίσα-ίσα είναι με τον ανοικτό οδηγό (γιατί η κάρτα του είναι τόσο παλιά που δεν υποστηρίζεται πλέον από τον κλειστό, μάλλον), στους προτεινόμενους οδηγούς δεν βρίσκει κάτι κι έχει κατεβάσει από την nvidia έναν οδηγό σε μορφή *.run και ρωτάει τι πρέπει να κάνει για να τον εγκαταστήσει. Σ' αυτό αν μπορεί να τον βοηθήσει κάποιος με λεπτομέρειες θα ήταν και το καλύτερο. ;)