Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2012, 13:59
από argy1
Τα προσωπικα μου αρχεια τα εχω σε αλλους σκληρους και οχι στο λειτουργικο,αυτο που με φοβιζει ειναι το φορματ γιατι πρεπει να ξαναβαλω windows και να εγκατατησω ενα καρο προγραμματα και παιχνιδια.Αφου ομως γινεται με το update-manager -d νομιζω οτι δεν θα υπαρξει προβλημα με τον grub.Δοκιμαζω και βλεπουμε.