Δημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2012, 13:39
από Learner
madvinegar έγραψε:Γενικα αν εχω θεμα, πως αφαιρω τον kernel μετα και του βαζω παλι default τον 3.2.0-29?

Κάνεις boot από τον 3.2.0-29 και ανοίγεις τον Synaptic . Εκεί στο search γράφεις linux-image κλικάρεις στο status και μετά installed και αφαιρείς τον 3.5 , το ίδιο κάνεις και για linux-headers.

Off topic:
fkol k4 έγραψε:Σε όση ώρα μου πήρε να γράψω αυτό το ποστ, θα είχα εγκαταστήσει 2 σετ πυρήνες (μαζί με τις επανεκκινήσεις για να τους δοκιμάσω) και θα τους είχα βγάλει κιόλας αν δεν δούλευε.


Τσ τσ τσ !!! Ο γρήγορος. :P
:mrgreen: