Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2012, 02:56
από pelopidass
Ακομα και με τον παλιο πυρηνα μερικες φορες μπαινει οποτε να ναι χωρις drivers και αλλες φορες μπαινει κανονικα με Drivers με τα Fn να λειτουργουν τελεια....πφφφ.....