Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2012, 02:56
Ακομα και με τον παλιο πυρηνα μερικες φορες μπαινει οποτε να ναι χωρις drivers και αλλες φορες μπαινει κανονικα με Drivers με τα Fn να λειτουργουν τελεια....πφφφ.....
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/