Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2012, 20:38
από sotos21
Φίλε χρειάζεται όχι τόσο καθάρισμα ( μια και οι θερμοκρασίες σε cpu είναι καλές) αλλά σίγουρα ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΣΤΑΣ στην GPU. Έχουμε για την ίδια κάρτα γραφικών 15 βαθμούς διαφορά.
Για να σου δώσω να καταλάβεις όταν είχα λύσει το laptop, όλες οι πάστες ήταν ξεραμένες, τις άλλαξα αλλά δεν έβαλα πολύ(από την μάνα τους και στις δύο κάρτες γραφικών η πάστα ξεχείλιζε) Όταν έδεσα και δοκίμασα το laptop μου έσβησε για πρώτη και μοναδική φορά από θερμοκρασία. Το ξανάνοιξα αμέσως και έβαλα μπόλικη μόνο στις κάρτες και αποτέλεσμα οι θερμοκρασίες που ξέρεις.