Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2012, 21:06
από sotos21
έγραψε:Καλά έκανα? Θα αναβαθμιζονται ή όχι οταν βγαινει καινουρια εκδοση?

Όχι (έχω κάνει οδηγό και αυτή την χρονική στιγμή που μιλάμε , προτείνω ανεπιφύλακτα τους 12.11 beta)
Ξέχασα ότι στο σύστημα μου η 5400 δεν κάνει όλη την δουλειά αλλά μόνο όταν χρειάζεται (κάτι σαν optimus) οπότε μην συγκρίνεις τις δικές μου θερμοκρασίες (ειδικά σε idle που κοιμάται η 5400)
Οπότε γράψε λάθος.
Ορίστε η εικόνα με ενεργές και τις δύο, αλλά για να δουλέψει η 5400 πρέπει να το απαιτήσει το σύστημα