Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 18:52
Δυστυχώς η ευτυχώς όχι.
Το άνοιξα και αφαίρεσα την οθόνη (ακόμη και την τροφοδοσία της)
Εκεί που δεν ήμουν ακριβής όμως είναι στο ότι κανονικά φτάνει στην οθόνη σύνδεσης χρήστη απλά το παραθυράκι εισαγωγής των στοιχείων είναι τελείως λευκό και το ποντίκι αντί του γνωστού βέλους είναι ένα τετράγωνο 3χ3cm και νεκρό.
Το άνοιξα και αφαίρεσα την οθόνη (ακόμη και την τροφοδοσία της)
Εκεί που δεν ήμουν ακριβής όμως είναι στο ότι κανονικά φτάνει στην οθόνη σύνδεσης χρήστη απλά το παραθυράκι εισαγωγής των στοιχείων είναι τελείως λευκό και το ποντίκι αντί του γνωστού βέλους είναι ένα τετράγωνο 3χ3cm και νεκρό.