Δημοσιεύτηκε: 20 Δεκ 2012, 19:30
από pkdis
Σ' ευχαριστώ πολύ.

Θα κάνω μια έρευνα σχετική με τους open drivers λοιπόν να δω τί παίζει. Αν έχεις να κάποια πρόταση θα ήταν καλοδεχούμενη.