Δημοσιεύτηκε: 11 Ιαν 2013, 22:12
από Learner
Η τελευταία μόνο είναι μόνιμη.. την διαγράφουμε βέβαια..αν δεν κάνει κάτι. Οι 2 προηγούμενες εντολές είναι η πρώτη για να απενεργοποιήσεις τον network-manager και η δεύτερη για να αφαιρέσεις (προσωρινά) το module του δικτύου σε περίπτωση που ευθύνεται αυτό για το ότι δεν κάνει resume. Επειδή στα μηνύματα είδα
Κώδικας: Επιλογή όλων
Having NetworkManager put all interaces to sleep...Failed.

Κάνε το αλλιώς..
Εκτέλεσε πρώτα τις 2 πρώτες εντολές μαζί.. μια-μια βέβαια.. και θα χάσεις το δίκτυο.. δεν θα έχεις σύνδεση Internet. Μετά δοκιμάζεις suspend/resume και με τους 2 τρόπους - τερματικό και μενού. Βλέπεις τα αποτελέσματα.
Αν πάλι κολλήσει , τότε δίνεις την 3η εντολή και κάνεις restart (έτσι θα αποκατασταθεί και το δίκτυο κανονικά) και δοκιμάζεις πάλι suspend/resume.