Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2013, 02:32
από Fedil
madvinegar έγραψε:Οκ. Για να κλεισει το θεμα, κραταω ανοιχτους οδηγους, με low power_profile και ολα μια χαρα. Οκ δεν εχω τις σουπερ 3d επιδοσεις αλλα ειναι απιστευτα σταθερο και αθορυβο (και σε λογικά πλαισια κρυο) το συστημα.
Οταν και αν βγουν καλοι και εγκεκριμενοι κλειστοι οδηγοι, θα ξαναδοκιμασω.

Να ευχαριστησω και απο εδω τον Sotos21 και γενικά την κοινοτητα.



Πως το έκανες δηλαδή;
Σου δουλευει καλά χωρίς να δουλευει συνέχεια το ανεμιστηρακι του λαπτοπ;
Οταν λες Low profile τι εννοεις;
Τι εντολές εδωσες;