Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2013, 13:57
Φίλιππα ευχαριστώ για την υποστήριξη.
Θα είχε δίκιο, αν έγραφα μόνο το "φτιάξε σωστά την υπογραφή σου"
Εγώ όμως πρώτα ζήτησα την εντολή και μετά είπα για την υπογραφή, με το σκεπτικό ότι δεν θα χρειαζόταν να ζήταγα την εντολή, αν είχε φτιάξει σωστά την υπογραφή.
Θα είχε δίκιο, αν έγραφα μόνο το "φτιάξε σωστά την υπογραφή σου"
Εγώ όμως πρώτα ζήτησα την εντολή και μετά είπα για την υπογραφή, με το σκεπτικό ότι δεν θα χρειαζόταν να ζήταγα την εντολή, αν είχε φτιάξει σωστά την υπογραφή.