Δημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2013, 23:23
από eliasps
Ρίξε μία ματιά σε αυτά:
Μπορείς να δοκιμάσεις να απενεργοποιήσεις το Apport (περιγράφεται ο τρόπος στα παραπάνω θέματα) για να σταματήσουν να εμφανίζονται τα παράθυρα με το μήνυμα σφάλματος.
Αν λειτουργούν όλα εντάξει, καλώς.
Διαφορετικά, αν παρατηρήσεις προβλήματα στο σύστημα μετά από αυτό, όπως hangs, freezes κλπ, μπορούμε να το κοιτάξουμε περισσότερο.