Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2013, 11:39
madvinegar έγραψε:θα ηταν το laptop τοσο γρηγορο οσο ειναι με gnome classic?
Όχι, δεν θα ήταν, το λέω καθαρά από θέμα εμφάνισης.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
madvinegar έγραψε:θα ηταν το laptop τοσο γρηγορο οσο ειναι με gnome classic?