Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2013, 11:39
από sotos21
madvinegar έγραψε:θα ηταν το laptop τοσο γρηγορο οσο ειναι με gnome classic?

Όχι, δεν θα ήταν, το λέω καθαρά από θέμα εμφάνισης.