Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2013, 14:50
από alkismavridis
Παιδιά εγώ δεν είχα πρόβλημα μόνο λόγω του apport, όντως υπήρχε πρόβλημα, το apport ήταν σωστό.
Τα γραφικά κόλαγαν! Σε σημείο που δεν μπορούσα να δουλέψω.

Τώρα τρέχω με τον πυρήνα 3.5.0-25 και δν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα εγκαταστήσω απ'ευθείας τον 27 ή 28 όταν βγεί, και θα δω αν έχει διορθωθεί το πρόβλημα...