Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2013, 14:50
Παιδιά εγώ δεν είχα πρόβλημα μόνο λόγω του apport, όντως υπήρχε πρόβλημα, το apport ήταν σωστό.
Τα γραφικά κόλαγαν! Σε σημείο που δεν μπορούσα να δουλέψω.
Τώρα τρέχω με τον πυρήνα 3.5.0-25 και δν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα εγκαταστήσω απ'ευθείας τον 27 ή 28 όταν βγεί, και θα δω αν έχει διορθωθεί το πρόβλημα...
Τα γραφικά κόλαγαν! Σε σημείο που δεν μπορούσα να δουλέψω.
Τώρα τρέχω με τον πυρήνα 3.5.0-25 και δν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα εγκαταστήσω απ'ευθείας τον 27 ή 28 όταν βγεί, και θα δω αν έχει διορθωθεί το πρόβλημα...