Δημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2013, 01:55
Με τον fglrx το συστημα μου φαινοταν σαν να επιβαρύνεται με κάτι στις λειτουργίες του. Πλέον τον ξεφορτωθηκα. Με τον ανοιχτό driver ειχα προβλήματα κυρίως με την κατανάλωση. Πλεον σε συνδιασμό με το tlp νοιώθω επιτέλους ότι έχω λάπτοπ. Δουλεύει πιο ξεκούραστα και αθόρυβα. Οτι ήθελα τόσο καιρό. Βέβαια μπορεί να βελτιωθεί ακόμα αλλα μέχρι στιγμής νοιώθω ότι έχω καινούριο λάπτοπ.
Μια ερώτηση. Υπάρχει η δυνατότητα με τον ανοιχτό driver να πειράξουμε το saturation, το brightness κτλ στα χρώματα;
Μια ερώτηση. Υπάρχει η δυνατότητα με τον ανοιχτό driver να πειράξουμε το saturation, το brightness κτλ στα χρώματα;