Δημοσιεύτηκε: 01 Μάιος 2013, 12:37
από fkol k4
Έχει δίκιο, οι κάρτες HD 4xxx δεν υποστηρίζονται πλέον από τους νέους drivers.
O fglrx όμως από τα αποθετήρια μάλλον δουλεύει σωστά για την κάρτα σου.
Δες αυτό το θέμα για να καταλάβεις τι ισχύει για την κάρτα σου και ποιους drivers θα πρέπει να χρησιμοποιείς
Ο ανοιχτός driver τι πρόβλημα έχει;