Δημοσιεύτηκε: 27 Μάιος 2013, 22:41
από sakisf650gs
εχεις δικιο,σε unity-2d ημουν,σορυ,ολα λειτουργουν τελεια,υπερ ευχαριστω,ενημερωσεις κανω κανονικα;;;