Δημοσιεύτηκε: 08 Ιούλ 2013, 22:30
Είσαι μέσα στο φάκελο που θέλουμε.
Άσε το τερματικό ανοιχτό και άνοιξε τον προσωπικό σου φάκελο βρες τον φάκελο catalyst.13.4 και άνοιξε τον.
Πρέπει μέσα να έχει ένα αρχείο με ονομασία amd-catalyst-13.4-linux-x86.x86_64.run κάνε δεξί κλικ πάνω του και κοίτα στα δικαιώματα αν είναι τικαρισμένο το "να επιτρέπεται η εκτέλεση ή κάντε το αρχείο εκτελέσιμο.
Επιβεβαίωσε αν είναι όπως τα λέω.
Άσε το τερματικό ανοιχτό και άνοιξε τον προσωπικό σου φάκελο βρες τον φάκελο catalyst.13.4 και άνοιξε τον.
Πρέπει μέσα να έχει ένα αρχείο με ονομασία amd-catalyst-13.4-linux-x86.x86_64.run κάνε δεξί κλικ πάνω του και κοίτα στα δικαιώματα αν είναι τικαρισμένο το "να επιτρέπεται η εκτέλεση ή κάντε το αρχείο εκτελέσιμο.
Επιβεβαίωσε αν είναι όπως τα λέω.