Δημοσιεύτηκε: 16 Οκτ 2014, 21:25
από Learner
giotis_77 έγραψε:Μέχρι πού έβαλα τους drives για την κάρτα γραφικών nvidia gt 630

Θα σου προτείνω να αφαιρέσεις τους κλειστούς οδηγούς της Nvidia εντελώς. Πραγματικά δεν τους χρειάζεσαι. Είναι πολύ ελάχιστες οι περιπτώσεις που χρειάζεσαι τους κλειστούς οδηγούς της Nvidia.
Ο nouveau, που είναι ο open source οδηγός για Nvidia κάρτες, έχει φτάσει (πλέον) σε πολύ καλά επίπεδα. Προσφάτως αντιμετώπιζα κάποια προβλήματα με τους κλειστούς οδηγούς (κολλήματα στο Desktop...κλπ) και τους πέταξα τελείως. Ο μόνος λόγος που τους κρατούσα ήταν το Steam(παίζω ένα παιχνίδι εκεί) και με εξέπληξε ότι με τον nouveau παίζει ακόμη καλύτερα από τον κλειστό οδηγό. Οκ, δεν θα πω ότι έχει περισσότερα FPS..κλπ, αλλά το παιχνίδι είναι πιο «στρωτό» (να το πούμε έτσι) και χωρίς κανένα κόλλημα πλέον.