Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτ 2014, 10:49
από Learner
giotis_77 έγραψε:Αδερφέ κάτι άλλο που ξέχασα. Έχω κάνει βλακεία με τα dpi τα έχω μεγαλώσει πάρα πολύ και δεν μπορώ να δουλέψω. Πως τα ρυθμιζουμε από το πίνακα εντολών?

Αυτό πρέπει να το ρυθμίζεις από τα Fonts. Τσέκαρε την εικόνα παρακάτω