Δημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2008, 14:25
Καταρχήν θα πρέπει να φτιάξουμε το σύστημα να μπορείς να μπαίνεις στο λειτουργικό. Αρχικά μπες σε recovery mode είναι μια από τις επιλογές στον grub εκεί που επιλέγεις το λειτουργικό σου. Εκεί θα δεις μια οθόνη που έχει κάποιες επιλογές. Μια από αυτές λέει fix xserver. Επέλεξε αυτήν και μετά κάνει κανονική εκκινηση του συστήματος. Λογικά θα έχεις γραφικό περιβάλλων. Τώρα πες μας με ποιό τρόπο έβαλες τους ati driver με envyng? Mήπως είχες ενεργοποιήσει και τα hardy-proposed repositories?