Δημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2009, 12:04
από vagrale13
Γεια σου φιλε μου BOZO!!
Ειπες πως την εγκατασταση την εχεις κανει μεσα απο παραθηρα, σωστα?
Η εγκατασταση μεσα απο τα παραθηρα ειναι εικονικη και οχι κανονικη,θα εχεις πολλα τετοια προβληματα
και αλυτα ειναι το πιο πιθανο....... αυτο που πρεπει να κανεις για να τα αποφυγεις ολα αυτα
κανε μια εγκατασταση κανονικη οπως λεει εδω viewtopic.php?f=9&t=895
Αν θελεις να εχεις και παραθηρα κανε οτι λεει εδω viewtopic.php?f=9&t=455

και μετα απο αυτο
θα εισαι σε θεση να διορθωσεις τα οποια μικρα προβληματα, που ισως σου προκυψουν! :thumbup:

Διαβασε και εδω ολο το θεμα για να καταλαβεις viewtopic.php?f=4&t=5829

Κανε το 9.04 κανονικη εγκατασταση, ειναι νωρις ακομα για το 9.10!! :thumbup: