Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2009, 22:05
τελικα , καταφερα να περασω τους τελευταιους οδηγους της Νvidia αλλα τι το ηθελα , η οθονη στο reboot εβγαζε περιεργα χρωματα και τελικα το συστημα ξεκινουσε με low graphics mode..βεβαια ειχα ξεχασει να απεγκαταστησω τον 180. οδηγο...
τελικα επειδη δεν μπορουσα να μπουταρω με το xorg.conf backup file ξαναπερασα το ubuntu 9.04 απτην αρχη.. με οδηγους Νvidia 180 απο το hardware driversmanager.
το τρεμοπαιγμα συνεχιζει.. παρατηρησα ομως κατι , σχετικα με τροφοδοσια PSU! φυσηξα με ενα δυνατο σεσουαρ(κρυο αερα) το τροφοδοτικο, και ο σφυριγμος που εκανε σταματησε, και ω του θαυματος το τρεμοπαιγμα σταματησε οση ωρα φυσουσα το τροφοδοτικο. οταν σταματησα μετα απο καμποση ωρα το τρεμοπαιγμα ξαναηρθε,αλλα με πολυ πιο αραια διαστηματα.θα παω λεω σένα βενζιναδικο να το φυσηξω τον η/υ κανονικα και θα επανελθω..
σορρυ που ποσταρω στον ευαυτο μου ..
τελικα επειδη δεν μπορουσα να μπουταρω με το xorg.conf backup file ξαναπερασα το ubuntu 9.04 απτην αρχη.. με οδηγους Νvidia 180 απο το hardware driversmanager.
το τρεμοπαιγμα συνεχιζει.. παρατηρησα ομως κατι , σχετικα με τροφοδοσια PSU! φυσηξα με ενα δυνατο σεσουαρ(κρυο αερα) το τροφοδοτικο, και ο σφυριγμος που εκανε σταματησε, και ω του θαυματος το τρεμοπαιγμα σταματησε οση ωρα φυσουσα το τροφοδοτικο. οταν σταματησα μετα απο καμποση ωρα το τρεμοπαιγμα ξαναηρθε,αλλα με πολυ πιο αραια διαστηματα.θα παω λεω σένα βενζιναδικο να το φυσηξω τον η/υ κανονικα και θα επανελθω..
σορρυ που ποσταρω στον ευαυτο μου ..