Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2009, 23:04
από vagrale13
Δες το δευτερο βιντεο εδω viewtopic.php?f=9&t=8223
και κανε οπως λεει τις ρυθμισεις στις Πηγες Λογισμικου,
μετα κανε ενα update και ξαναδοκιμασε!

Επισης απαντησε στην ερωτηση:
vagrale13 έγραψε:Πες μας και πως εχεις κανει την εγκατασταση, κανονικα ή μεσα απο τα παραθυρα(wubi)?

και δωσε και το αποτελεσμα απο την εντολη στο τερματικο
Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn

και βαλτο μεσα σε [code][code]

Κανε αυτα και βλεπουμε! :thumbup: