Δημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2009, 23:04
Δες το δευτερο βιντεο εδω viewtopic.php?f=9&t=8223
και κανε οπως λεει τις ρυθμισεις στις Πηγες Λογισμικου,
μετα κανε ενα update και ξαναδοκιμασε!
Επισης απαντησε στην ερωτηση:
και δωσε και το αποτελεσμα απο την εντολη στο τερματικο
και βαλτο μεσα σε [code][code]
Κανε αυτα και βλεπουμε!
και κανε οπως λεει τις ρυθμισεις στις Πηγες Λογισμικου,
μετα κανε ενα update και ξαναδοκιμασε!
Επισης απαντησε στην ερωτηση:
vagrale13 έγραψε:Πες μας και πως εχεις κανει την εγκατασταση, κανονικα ή μεσα απο τα παραθυρα(wubi)?
και δωσε και το αποτελεσμα απο την εντολη στο τερματικο
- Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nn
και βαλτο μεσα σε [code][code]
Κανε αυτα και βλεπουμε!