Δημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2009, 21:42
από vagrale13
Off topic:
Καταρχας τι εχετε παθει ολοι με το Ctrl+Alt+F1 και θελετε να το αλλαζεται?
Ειναι τοσο εκνευριστικο που αντικατασταθηκε το backspace με το F1 ? :think:
Απλα απορια το εχω, γιατι το βλεπω απο αρκετους, και δεν ετυχε να ρωτησω....


Τωρα.... για το προβλημα που εχεις, την επομενη φορα που θα μπεις κανονικα, δωσε το περιεχομενου του αρχειου
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo gedit /var/log/Xorg.0.log.old