Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2010, 15:44
από REQUIEM
ok σορρυ για τα κεφαλαια.θα κοιταξω τωρα αμεσως το link που μου εδωσες.τελικα τωρα που ξαναανοιξα τον υπολογιστη μου παλι η ενταση δε ρυθμιζεται απο την κονσολα της creative και παλι η μονη επιλογη που μου εμφανιζει ο denon ειναι dolby digital kai stereo-5 channel. oi epiloges dts-neo-6 ktl δε μου εμφανιζονται στο display toy ενισχυτη.δε καταλαβαινω τιποτα.εχω κουραστει ποια να σχολουμε τοσο καιρο με αυτοπ το θεμα .ελπιζω το λικν να με βοηθησει! :wave: