Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 19:11
από vagrale13
Ας κανει εγκατασταση το Ubuntu, και ας κρατησει και τα παραθυρα,dualboot,
δεν θα εχει κανενα προβλημα, και βλεπουμε για την καρτα ηχου!
Ειναι δυσκολο να την κανουμε να δουλεψει τωρα, χωρις να εχουμε καποιες πληροφοριες! :thumbup: