Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2010, 19:11
Ας κανει εγκατασταση το Ubuntu, και ας κρατησει και τα παραθυρα,dualboot,
δεν θα εχει κανενα προβλημα, και βλεπουμε για την καρτα ηχου!
Ειναι δυσκολο να την κανουμε να δουλεψει τωρα, χωρις να εχουμε καποιες πληροφοριες!
δεν θα εχει κανενα προβλημα, και βλεπουμε για την καρτα ηχου!
Ειναι δυσκολο να την κανουμε να δουλεψει τωρα, χωρις να εχουμε καποιες πληροφοριες!