Δημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2010, 23:18
logari81 έγραψε:ninos με το τσιγγελι πρεπει να σου τα βγαλουμε, αυτο το αποτελεσμα που εδωσες ειναι με ήχο ή χωρίς ήχο;
χωρίς ήχο
μη με μαλώνεις Logari
γιατί μόλις κατάφερα να φτιάξω live flash UBUNTU ULTIMATE EDITION
στον πότε χωρίς ήχο πότε με ubuntu 9.10 φορητό μου,
και το χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή σε
ASUS EeePC 900
που έχει από τη μάνα του εγκαταστημένο μόνο το LINUX/Xandros
το οποίο είναι λίγο... απαρχαιωμένο
οπότε είμαι ευτυχής!