Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2010, 18:34
asvos έγραψε:Τα είδα όλα λέμε.![]()
Το live cd μου ζητάει username και password και δεν δέχεται τίποτα απ' όσα βάζω,
δεν μ'αφήνει να μπώ.
Τι εννοεις, δεν μπορεις να μπεις με το livecd?
Την εγκατασταση πως την εχεις κανει? Δοκιμασε απο το menu, και επελεξε να συνεχισεις απο safe graphics mode
πατωντας F4