Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2010, 18:34
από vagrale13
asvos έγραψε:Τα είδα όλα λέμε. :crazy:
Το live cd μου ζητάει username και password και δεν δέχεται τίποτα απ' όσα βάζω,
δεν μ'αφήνει να μπώ. :?

Τι εννοεις, δεν μπορεις να μπεις με το livecd? :think:
Την εγκατασταση πως την εχεις κανει? Δοκιμασε απο το menu, και επελεξε να συνεχισεις απο safe graphics mode
πατωντας F4