Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2010, 15:58
xaris2335 έγραψε:Πάντως να ξέρεις ότι για προβλήματα ήχου δύο είναι οι ειδικοί εδώ μέσα.
vagrale13 και Xaris2335
Ok! Θα το έχω στο νου μου, αλλά ελπίζω (...εύχομαι) να μην παρουσιαστεί κανένα άλλο πρόβλημα... Ευχαριστώ πάντως!
Εύχομαι οι ημιαγωγοί σου να δουλεύουν σαν σωλήνες Φ1000 και τα ενεργειακά σου πακέτα να να παρουσιάζουν μεταπτώσεις με ταχύτητα 10**c!