Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2010, 13:17
από xaris2335
όπως είπα και προηγουμένος κατα πάσα πιθανότητα το πρόβλημα σου να είναι εκεί βρες κάπιον που έχει 10.04 να σου πει που πρέπει να πας.