Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2010, 20:23
από fik
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για να κάνω μαζική μετατροπή αρχείων ήχου; το pacpl δεν μου κανει γιατι έχω gnome..