Δημοσιεύτηκε: 22 Ιούλ 2010, 13:32
Κατά την διαδικασία που έκανες για το 5.1 μήπως έκανες και απεγκατάσταση το pulseaudio. Αν δεν θυμάσαι τι έχεις κάνει τουλάχιστον δώσε μου ένα link με τις οδηγίες που ακολούθησες. Και το πρόβλημα που αναφέρεις γίνετε μόνο με τα flash video η γενικά με όλα?
edit: Tώρα είδα το άλλο σου μύνημα. Για άνοιξε τον synaptic και κάνε αρχικά μια επανεγκατάσταση του flash και δες μετά αν το pulseaudio είναι εγκατεστημένο.
edit: Tώρα είδα το άλλο σου μύνημα. Για άνοιξε τον synaptic και κάνε αρχικά μια επανεγκατάσταση του flash και δες μετά αν το pulseaudio είναι εγκατεστημένο.