Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2010, 01:19
από linuxman
nator έγραψε:Καλησπερα , εχω Ubuntu 9.04 και καρτα ηχου SB live! και δεν εχω καθολου ηχο.
Εδω ολα τα χαρακτηριστικα http://www.alsa-project.org/db/?f=c71a9 ... d73cb0a90a


Ευχαριστω

Γιατί δεν δοκιμάζεις το 10.04 μήπως με αυτό έχεις ?