Δημοσιεύτηκε: 10 Σεπ 2010, 14:33
από the_eye
Τώρα το πρόσεξα. Στην υπογραφή σου γράφεις Λειτουργικό ⇛ OSX 10.6. Για Mac θέλεις βοήθεια ;